FAQ
Jak długo trwa diagnoza?
Czas diagnozy trwa zazwyczaj około 24 godziny od momenty przyjęcia sprzętu na serwis. W niektórych przypadkach (sprzęt po zalaniu, poważniejsze uszkodzenia płyty głównej, itp.) czas może ulec wydłużeniu.
Jak długo trwa naprawa?
Czas naprawy jest zależny od rodzaju usterki, dostępności części zamiennych oraz kolejki serwisowej. Naprawy realizujemy zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Przeważnie okres ten wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
Czy utracę dane zapisane na dysku?
Dane na dysku zachowujemy na życzenie klienta, w przypadku braku zgłoszenia serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich utracenie.
Jaki jest koszt naprawy?
Nie posiadamy oficjalnego cennika, każdą naprawę wyceniamy indywidualnie w zależności od stopnia trudności usterki. Dokładny koszt możemy przedstawić dopiero po przeprowadzeniu szczegółowej diagnozy.
Czy udzielamy gwarancji na naprawę?
Na wykonane przez nas naprawy udzielamy pisemnej gwarancji. Wyjątkiem są naprawy sprzętu po zalaniu, oprogramowanie.
Jak wysłać urządzenie do naprawy?
Czy dojeżdżamy do klientów?
Prowadzimy serwis stacjonarny. Nie prowadzimy napraw “na miejscu”, jak i nie odbieramy osobiście uszkodzonego sprzętu.