tel. 500 340 066

info@sk-serwis.pl

Jeśli chcesz szybko i sprawnie naprawić swój uszkodzony telefon, tablet, laptop, komputer lub konsole, a nie masz czasu lub możliwości dostarczyć go nam osobiście. Skorzystaj z naszej oferty serwisu wysyłkowego. Wybierz jakie urządzenie chcesz naprawić następnie wybierz rodzaj usterki i uzupełnij formularz zgłoszenia a wciągu 24 godzin umówimy kuriera po odbiór paczki z twojego domu.

JAK TO DZIAŁA?

Zgłaszasz pogwarancyjną usterkę

Skorzystaj z formularza zgłaszania usterki, a następnie spakuj i odeślij swój uszkodzony sprzęt. Szczegóły znajdziesz w formularzu.

Diagnozujemy usterkę

Diagnostyka usterki w większości przypadków trwa u nas nawet 1 dzień roboczy licząc od momentu otrzymania urządzenia.

Naprawiamy lub zwracamy urządzenie

Po akceptacji wyceny, naprawiamy sprzęt i przekazujemy kurierowi. W przypadku rezygnacji z naprawy, odsyłamy urządzenie bez żadnych opłat.

FORMULARZ ZLECENIA NAPRAWY

    Wybierz urządzenie*

    Marka i model sprzętu*

    Opis usterki*

    Uwagi (jeśli brak, zostaw pole puste)

    Imię*

    Nazwisko*

    Ulica*

    Numer domu/lokalu*

    Kod pocztowy*

    Miasto*

    Telefon kontaktowy*

    Email kontaktowy*

    Dostawa*

    Płatność*

    Chcesz fakturę VAT czy paragon?*

    Pozostawienie urządzenia w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją REGULAMINU.

    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu danych osobowych jest SK-SERWIS sklep i serwis komputerowy Konrad Konar z siedzibą w Nowym Sączu, al. Batorego 52, 33-300 Nowy Sącz. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zgłoszenie złożone za pomocą formularza kontaktowego. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.