tel. 500 340 066
info@sk-serwis.pl
Produkty zakupione w sklepie sk-serwis.pl mogą mieć dwa typy gwarancji.
W przypadku Gwarancji Producenta – zgłoszenia reklamacji należy dokonać bezpośrednio u Producenta lub w serwisie Producenta. Produkt można reklamować również u Sprzedawcy. Ponieważ zaangażowany jest dodatkowy pośrednik czyli Sprzedawca, proces ten znacznie się wydłuża, dodatkowo w przypadku reklamacji u sprzedawcy wszystkie koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie.
W przypadku Gwarancji Sprzedawcy, aby dokonać zgłoszenia reklamacji należy uzupełnić poniższy formularz. Następnie uruchamiamy procedurę reklamacyjną o jej przebiegu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową.
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres.
SK-SERWIS Sklep i serwis komputerowy Konrad Konar
Al. Stefana Batorego 52
33-300 Nowy Sącz
Zadzwoń
tel. 500 340 066
pon. – pt.: 9:00 – 17:00
sob.: 9:00 – 13:00
Napisz
email info@sk-serwis.pl
odpowiadamy w przeciągu 24 godzin