Zapisz się do newslettera i odbierz 20% rabatu na pierwszą naprawę! Dołącz

SK-SERWIS

Gwarancja na wykonaną usługę

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji Twojego zlecenia i nie jesteś zadowolony z wykonanej naprawy, lub po pewnym czasie problem znów się pojawił. Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Na każdą realizowaną w naszym serwie usługę przysługuje gwarancja na okres podany w karcie naprawy. Na tej stronie możesz szybko i wygodnie złożyć reklamację uzupełniając formularz reklamacyjny. Oczywiście możesz skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

    Numer naprawy*

    Powód reklamacji*

    Imię*

    Nazwisko*

    Ulica*

    Numer domu/lokalu*

    Kod pocztowy*

    Miasto*

    Telefon kontaktowy*

    Email kontaktowy*

    Dostawa*

    Pozostawienie urządzenia w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją REGULAMINU.

    Warunki zgłoszenia

    1. Zgłoszenie reklamacji

    Przed zgłoszeniem reklamacji sprawdź warunki gwarancji znajdujące się na karcie naprawy lub na naszej stronie GWARANCJE. Pierwszym krokiem jest zgłoszenie reklamacji poprzez formularz. Gdy otrzymamy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    2. Wysyłka sprzętu

    Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt, urządzenie lub towar do Serwisu na swój rachunek – we własnym zakresie lub poprzez firmę spedycyjną. Możesz też zlecić nam odbiór urządzenia.

    3. Diagnoza – naprawa

    Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy szczegółową diagnozę. Jeżeli usterka podlega warunkom gwarancji przeprowadzimy ponowną naprawę w celu jej całkowitego usunięcia.

    4. Wysyłka powrotna

    Gdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, urządzenie odeślemy z powrotem do Ciebie.

    5. Dlaczego potrzebujemy Twoich danych i jak je chronimy

    Swoje dane w formularz zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jednak jeśli nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie (https://www.sk-serwis/polityka-prywatnosci) oraz w naszym salonie. Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
    Close ✕

    Producent

    Pokaz więcej